fredag 30 juni 2017

Andningspaus



Somarvädret kom... Och idag har jag haft min första migränfria dag efter midsommar, tror jag. Blir lite lätt dagvill med skallen donkande och svidande ständigt. Men nu hoppas jag på bättring. Eller andningspaus.

En ny biverkning av nya medicinen har dykt upp; känselbortfall och stickningar i fötter och händer. Tydligen en vanlig biverkning. Hoppas den försvinner.

Nu väntar en vecka barnledigt, då dottern har följt med mormor och morfar till Norge i en vecka. Havsfiske och må gott i stuga. Jag och sambon ska vara i Torpet och påta på lite, ta det lugnt och försöka ha en snål-semester, då ekonomin inte tillåter några lyxvanor. Så vi tänker grilla av det vi har i frysen, göra pajer av egna bär, åka ut och åka och panta lite pantflaskor. Dricka källvatten, spela kort och kanske kanske blir det bilbingo innan dottern kommer hem :-)

Nä. Dags att leta reda på tandborsten och kudden.

Kramisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar