torsdag 4 juni 2015

Snart sommarlov för tanten...


 

Sitter nu på skolan och väntar på att sista "lektionen" ska börja. Vi ska examineras från första året, på ett seminarium. Där ska vi en o en prata om vår praktikplats och om den "vårddituation" som vi valt till rapporten.

Min skrivare hemma (eller vår) strejkar, så jag tänkte skriva ut ett ex av rapporten och ha framför mig, under seminariet. Men nu hinner jag inte skriva ut här på skolan. För biblioteket öppnar när seminariet börjar.

Så jag får köra "offroad" och ur minnet. Jihoo! Hoppas det funkar. Blir isåfall tredje "redovisningen" utan papper, detta läsår. Ujujuj.

Sitter nu och sippar på en Aloe-dryck. Lär bli lite färre av dem nu, eftersom jag köpt dem på skolan eller sjukhuset. Hur ska jag klara mig utan?

Nä. Skingra tankarna lite med candy crush innan allvaret börjar.

Kramisar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar