onsdag 25 juni 2014

Efterlängtat post :-)

Men gissa vad som kom med posten idag!?! Jajemen, recepten! Ååååååh, vad glad jag blev. Och trött?! Så där utmattad nästan, efter all oro att ha blivit "blåst".



Så nu väntar jag bara på att få prova medicinerna, så fort jag jobbat de här två nätterna. Ska bli så spännande. Tänk om de fungerar? Om jag blir piggare, gladare och tappar vikt?

Då ska jag minsann ta revansch i livet. Svara alla som kanske kommer att fråga
 "Men åh, vad smal du blivit! Hur har du bantat?".
 "Jaa...jag har haft en sjukdom de senaste 10 åren som gjort mig FET. Och den sjukdomen har bildat ett slags gelé i kroppen som vägt mer än fett och därför har jag blivit så stor. Och den gelén går INTE att banta bort. Så den medicin jag fått nu, tar bort gelén och sätter fart på ämnesomsättningen. Så jag äter precis lika lite kakor o chips nu som när jag var fet..."

Men nu ska jag ta mina feta ben och gå ner i tvättstugan. Tvätta vittvätt. Får se hur mycket mer jag orkar tvätta. Ska också hinna med att byta i kattlådan, åka till hästarna och ta en tupplur innan nattjobbet börjar. Och baka något glutenfritt som jag kan smarra på till te i natt. Tror det får bli en chokladrulltårta med mintgrädde. Har aldrig ätit, men ska prov att sno ihop en sedan. Om jag hinner.

Ha det fint! Kramisar!

1 kommentar:

  1. Såå bra att recepten kom idag :)
    Hoppas att du har fint väder. Här skiner solen, men det blåser....jösses vad det blåser i sommar!

    Ha en fin fortsättning på dagen!

    Kramen om

    SvaraRadera