torsdag 12 november 2015

Mössa på




Jag tyckte väl jag också att migränen kändes lite väl åt det "yrsliga" hållet. Den ville inte släppa, utan tog om trots akut-medicin. Nu vet jag svaret: Bihålorna...

Började med nästäppa. Lock för öronen. Ont bakom och under ögonen. Ont i kroppen. Nu pendlar febern fram och tillbaka. Inte mycket, men så pass att jag har sån där "skelettsmärta" och känner mig på halvstång. Grönaktigt snor. Hör nästan inget på vänster öra. Så, jaa. Välkommen Bihåleinflammation. Bara du sticker fort som faan!

Har jobbat hemifrån denna vecka. Ny kurs och allt, men tur är att föreläsningarna läggs ut på nätet, så jag kan läsa igenom dem där. Och ett grupparbete har kommit igång, så jag fick klämma in mig i en ny grupp. Så nu har jag svarat på 4 sidor långa frågor om "Organisationsteorier". Gah. Lika kul som det låter. På Måndag har vi seminarie, där vi ska prata om några av frågorna (sammanlagt 11 sidor eller nåt). Hur fasiken ska det gå? Jag vet knappt vad jag har skrivit om!

Den här kursen ska vi läsa för att förbereda oss på att kunna arbeta som "chef" på nåt boende framöver. Jo hej du...

Nu väntar jag på att åka iväg på Apoteket och hämta ut diverse medikament för att överleva på denna jord. Inte lätt när det är svårt. Men synd att klaga. Eller nåt.

Kramisar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar