söndag 1 november 2015

Det var den



Det var den Alla Helgona/Halloweenhelgen för detta år. Godis, god mat, mulpuss och rysare på Tv:n.

Jag har pluggat alldeles för lite, men ska ta mig i kragen i morgon igen. Vill ju känna mig påläst när jag sätter mig med Tentan på fredag. Men innan det blir plugg i morgon, så ska jag på möte med Hyresgästföreningen, i egenskap av sekreterare. Jisses. Så först lite socialt engagemang och sedan egoplugga.

Ikväll var vi och tittade på hus! Uthyres. Men inte alls det som vi egentligen är ute efter. Vi vill ju bo närmare stan och ha hästarna på gårn. Men detta hus ligger här på byn och det går inte att ha hästarna där. Det ligger så nära min mamma och pappa så att man behöver ingen telefon. Kan ju vara praktiskt! Och tänk att slippa bo vägg i vägg med ett halvt dussin andra. Kunna dammsuga, tvätta, spela musik och dundra på som man vill NÄR man vill!

Jaja, vi får se hur det går. Inget spikat än, men bollen är i rullning och vi får se vart den stannar.

Nu ska jag gå och natta min stora lilltjej.

Nattinatti!

Kramisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar