onsdag 9 september 2015

Men Vad Faan!





En dag fylld av studier. Grupparbetet gör final i morgon då vi redovisar vårt arbete. Jag är för trött för att vara pirrig. Brukar annars vara nervös inför muntliga framträdanden, så där. Det hänger väl ihop med den tiden då jag blev hånad och retad. Men det var då...

Jag har fortsatt att få respons på mina inlägg. Mestadels positivt, men även en och en annan negativ sådan. Det stinger till i brösten på mig, när någon tydligt visar sitt ogillande. Jag tvivlar för en sekund på att jag kanske kulle hållit käft. Men sen rätar jag på ryggen och tänker att jag skadar då ingen. Pekar inte ut någon. Förklarar att mitt tycke och tänk inte är "svart eller vitt" utan mer en gråzon man får väga fram och tillbaka.

Just nu är jag så grymt trött i både skallen och ryggen. Har suttit och svurit åt datorn och skrivaren, för att lyckas få ut ett exemplar av rapporten vi ska redovisa i morgon. Sambon startade ett klipp på "YouTube" med Johan Falk (Jacob Eklund) som säger "Vad Faaan" hela tiden. ambon tyckte att jag lät så...

Nä. Rapporten utskriven och klar. Väskan packad. Ögonen rödsprängda. Ryggen ilar. Nu ska jag sova.

Kramisar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar